Inschrijfformulier Woningzoekende

Op zoek naar een huurwoning?

Via het inschrijfformulier op deze pagina kunnen wij uw gegevens opnemen in ons systeem en kunt u ons bij voorkeur per mail bereiken tijdens kantooruren. Wij zullen u dan uitnodigen voor een bezichtiging van uw gewenste huurobject. Helaas kan het voorkomen dat de agenda al volgepland is voor een object vanwege grote belangstelling. Het is daarom noodzaak zo snel mogelijk te reageren op ons aanbod. U vind het complete huuraanbod op onze website maar altijd als eerste op www.pararius.nl . Zonder een compleet afgeronde registratie en betaling kunnen wij u niet van dienst zijn. Onze services zijn No Cure no Pay en de inschrijfkosten van eenmalig € 25,00 zullen aan u worden gerestitueerd en in mindering gebracht op de eenmalige kosten voor een officiële huurderscheck en screening. Deze kosten zijn:

€ 195,= excl. BTW. Zonder deze check kunnen we u niet van dienst zijn. Eigenaren en verhuurders eisen van ons kantoor een grondig huurdersonderzoek. Dit rapport kunt u ook gebruiken voor het aanvragen van een V.O.G. of sollicitatieprocedure.

Omdat wij als MDG makelaars U zo goed mogelijk van dienst willen zijn en U  alleen passende woonruimte willen aanbieden is deze informatie voor ons van groot belang, zowel de makelaar als de verhuurder willen uw privacy waarborgen en alleen geschikte en gescreende kandidaten uitnodigen voor een bezichtiging. Beiden krijgen hierdoor een helder beeld van een huurder.

Wij nemen uw aanvraag in behandeling nadat wij het inschrijfgeld á € 25,00 hebben ontvangen op IBAN rekeningnummer NL75INGB0007127491 t.n.v. MDG Makelaars in Eindhoven. Dit bedrag restitueren wij bij een geslaagde huurtransactie

Gelieve het formulier daarom zo uitgebreid mogelijk in te vullen. Aan deze  inschrijving kunnen geen rechten worden ontleend en geeft u geen garantie dat wij binnen  2 maanden een passende woning voor u vinden of aanbieden uit ons eigen huurbestand en aanbod.

Mocht U daarom kiezen voor meer zekerheid en aanbod kunt u een exclusieve zoekopdracht plaatsen zodat wij ook voor U bij collega makelaars en kantoren in de regio Eindhoven, Tilburg of Den Bosch gaan informeren, en heeft u altijd voorrang met bezichtigingen ! hiervoor kunt u met ons contact opnemen. De kosten bedragen € 395,= excl. BTW voor de opstartkosten en begeleiding. Bij een geslaagde verhuur zullen wij u 8% van de jaarhuursom in rekening brengen en zullen de opstartkosten in mindering worden gebracht. Informeer ook bij uw werkgever / opdrachtgever die deze kosten in veel gevallen zal vergoeden.

JaNee

Wij nemen uw aanvraag in behandeling nadat wij het inschrijfgeld á € 25,- hebben ontvangen op IBAN rekeningnummer NL75INGB0007127491 onder vermelding van uw naam t.n.v. MDG Makelaars in Eindhoven. Dit bedrag restitueren wij bij een geslaagde huurtransactie!

Graag ontvangen wij per direct een copy van uw identiteitsbewijs, arbeidsovereenkomst en 2 laatste loonstroken. Deze kunt u afgeven op ons kantoor of per e-mail verzenden naar info@mdg-makelaars.nl

Ik heb dit formulier juist, zorgvuldig en zelf ingevuld en ga akkoord met de Algemene Voorwaarden die op de website staan

“Op het moment dat u zich inschrijft, verstrekken wij uw gegevens aan Economic Data Resources B.V. (EDR). EDR zal op basis van deze gegevens een advies geven over uw kredietwaardigheid. EDR gebruikt uw gegevens voor onderzoek naar uw kredietwaardigheid en contactgegevens. Voor meer informatie over EDR en hoe EDR uw privacy waarborgt en uw privacy rechten zoals uw recht op inzage, bezwaar, wijziging en verwijdering, zie: https://www.edrcreditservices.nl/privacy-statement/.”