Welschapsedijk 91, Eindhoven, Nederland

• Inhoud: 233 M³
    • Periodieke bijdrage VvE: €127,- per maand

Omschrijving

Met trots bieden wij dit recentelijk geheel gerenoveerde – Instapklare –en volledig gasloos gemeubileerde en sfeervolle 3-kamerappartement aan dat is gelegen op de tweede verdieping van een zeer goed onderhouden complex. Het appartement is voorzien van een lichte doorzon -woonkamer , fraaie zwarte moderne nieuwe gesloten keuken, fraaie moderne badkamer, separate toiletruimte en twee slaapkamers. Daarnaast beschikt het appartement over twee balkons, een ruime berging op de begane grond en een praktische bergzolder op de vierde verdieping. Het gehele appartement is voorzien van energiezuinig elektrische radiatoren.

Gelegen in de prettige woonwijk Lievendaal (stadsdeel Strijp) met om de hoek het Philips van Lenneppark en met een groen vrij uitzicht aan de voor- en achterzijde. Op loopafstand ligt de supermarkt maar ook scholen, sportvoorzieningen, Strijp-S, ASML en de High Tech Campus liggen op korte afstand. Via de Tilburgseweg en de Noord Brabantlaan is er een snelle ontsluiting richting de diverse snelwegen.

INDELING:

BEGANE GROND:

Via de overdekte entree met brievenbussen en bellentableau is de centrale hal te bereiken. Vanuit hier is er toegang tot het trappenhuis. Tevens is hier de eigen berging met Electra van circa 8,5 m² gelegen.

APPARTEMENT:

Entree. In de hal bevinden zich een vaste kast en een fraai betegeld zwevend toilet. Vanuit de hal zijn de woonkamer, eetkamer, keuken en slaapkamers te bereiken.

De zonnige lichte woonkamer is recentelijk doorgebroken en is nu een grote ruimte van maar liefst 33 mtr2. Het hele appartement is voorzien van een luxe PVC laminaatvloer.

Het is een fijne ruimte met een prettige lichtinval door een grote raampartij . De kozijnen zijn twee maanden geleden voorzien van nieuwe thermopane ramen !

Vanuit de woonkamer zijn de beide balkons zowel aan de voor- als achterzijde te bereiken.

De half open nieuwe keuken is voorzien van een modern keukenblok met apparatuur. Vanuit hier biedt een deur ook toegang tot het balkon aan de achterzijde. Dit balkon heeft een fijne bergkast.
    Aansluitend is de geheel nieuwe geheel betegelde moderne badkamer met een inloopdouche met glazen wand en kraan plus wastafel gelegen. Tevens bevindt zich hier de wasmachineaansluiting.

Slaapkamer 1 heeft een oppervlakte van circa 10 m² en biedt toegang tot het balkon aan de voorzijde.

Slaapkamer 2 heeft een oppervlakte van circa 6 m².

Het overdekte balkon aan de voorzijde biedt een fraai uitzicht op een groenvoorziening en is te bereiken vanuit de woonkamer en slaapkamer 1. Het overdekte balkon aan de achterzijde biedt tevens een fraai uitzicht en is voorzien van een praktische bergkast.

Tenslotte bevindt zich op de vierde verdieping een praktische bergzolder.

ALGEMEEN:

– Het appartement is recentelijk voorzien van nieuwe dubbele beglazing (deels kunststof kozijnen en deels houten kozijnen).
    – De servicekosten bedragen € 129,15 per maand;
    – Het appartement is INSTAPKLAAR! Geheel modern gemeubileerd en van alle gemakken voorzien
    – Op de begane grond is een berging aanwezig en op de vierde verdieping ligt een bergzolder.
    – Zowel aan de voor- als aan de achterzijde grenst het appartement aan een groenvoorziening.
    – In de directe omgeving zijn meerdere openbare gratis parkeerplaatsen aanwezig
    – OPEN HUIS is op vrijdag 3 november van 16 tot 17 uur en alleen na gemaakte aanmelding via info@mdgmakelaars.nl.
    – de procedure is een Bieden Vanafprijs van € 295.000 k.k- men kan na bezichtiging per mail een bod uitbrengen via het email adres hierboven.
    – kandidaten met aankoopmakelaar verdienen de voorkeur tot uitnodiging

WERKWIJZE EN VOORWAARDEN:

De eigenaar van deze woning heeft ons opdracht gegeven te bemiddelen bij de verkoop. Geheel vrijblijvend informeren wij je uitvoerig over de woning maar ook over de financieringsmogelijkheden en over de mogelijkheden van de verkoop van jouw eigen woning. Uiteraard is het aan te bevelen de deskundige hulp van een aankoopmakelaar in te schakelen. Wij helpen je graag bij jouw keuze voor een eigen aankoopmakelaar die jouw belangen als koper optimaal zal behartigen.

Het verkopen van een woning is voor de verkoper een spannende en aangrijpende gebeurtenis. Wij stellen het dan ook zeer op prijs om binnen enkele dagen een reactie te mogen ontvangen n.a.v. jouw bezichtiging, zodat wij de verkoper over jouw bevindingen en beleving kunnen informeren.

Tot zekerheid voor de nakoming van de verplichtingen dient de koper, binnen 6 weken na de totstandkoming van de koopovereenkomst, een schriftelijke bankgarantie te doen stellen c.q. een waarborgsom te storten ter hoogte van 10% van de koopsom. Verkoper beroept zich ten allen tijde op het schriftelijkheidsvereiste bij de verkoop van zijn woning. Tevens is het bedrag voor een financieringsvoorbehoud wat in de koopovereenkomst opgenomen kan worden, niet hoger dan de vraagprijs van de woning.

De Meetinstructie is gebaseerd op de NEN2580. De Meetinstructie is bedoeld om een meer eenduidige manier van meten toe te passen voor het geven van een indicatie van de gebruiksoppervlakte. De Meetinstructie sluit verschillen in meetuitkomsten niet volledig uit, door bijvoorbeeld interpretatieverschillen, afrondingen of beperkingen bij het uitvoeren van de meting.

De brochure is samengesteld om je een indruk te geven van het object. De informatie die opgenomen is in deze brochure is afkomstig van de verkoper en/of derden. Hoewel wij bij het samenstellen van de brochure zorgvuldig te werk gaan, kunnen geen rechten worden ontleend aan onjuistheden etc. Deze informatie moet in combinatie met een bezichtiging van de woning worden beschouwd als een uitnodiging tot het doen van een bod of om in onderhandeling te treden. Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief. Van toepassing zijn de MDG voorwaarden

Bekijk op de kaart

Kenmerken

Kenmerken:
    • Aan een rustige weg
    • Per direct beschikbaar

This style property is located in Eindhoven is currently and has been listed on MDG Makelaars & Art Galerie. This property is listed at € 295.000,00. It has bedrooms, bathrooms, and is . The property was built in 1959 year.